جلد 13، شماره 21 - ( 4-1378 )                   جلد 13 شماره 21 صفحات 37-35 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ebrahimi, A. Patterns of clinical education. IJN 1999; 13 (21) :35-37
URL: http://ijn.iums.ac.ir/article-1-1349-fa.html
اکرم ابراهیمی . جایگاه الگوها در آموزش بالینی. نشریه پرستاری ایران. 1378; 13 (21) :35-37

URL: http://ijn.iums.ac.ir/article-1-1349-fa.html


چکیده:   (6144 مشاهده)

  Learning is tedious and momentary when clinical education is uniform. One of the aspects that affect the structure and qualitative texture of clinical education are utilization of clinical education patterns. Because nursing students must learn about problem solving skills, some thought provoking strategies for problem solving is needed. Many studies showed that clinical education patterns are formed diffuse. For determination of importance of these patterns in educational systems, more studies must be performed.

متن کامل [PDF 1984 kb]   (1708 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: پرستاری
دریافت: 1391/7/25 | انتشار: 1378/3/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به {نشریه پرستاری ایران} می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb