نشریه پرستاری ایران
مرکز تحقیقات مراقبتهای پرستاری
چهارشنبه 2 فروردین 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
شناسنامه نشریه پرستاری ایران
شورای نویسندگان
اطلاعات نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
درباره نشریه
فرآیند داوری
اخبار نشریه
هزینه چاپ
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقالات
راهنمای منبع نویسی
راهنمای نشر
ثبت نام
ارسال مقاله
فرم های مرتبط
اصول اخلاق نشر
آیین نامه اخلاق پژوهش در پژوهشهای روانشناختی
اصول اخلاق در پژوهش های پزشکی
تعارض منافع
بانک ها و نمایه نامه ها
برای داوران
راهنمای داوران
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پایگاه های مرتبط
صفحه برترینهای پایگاه
ثبت نام
ارسال مقاله
مقالات COVID-19
جلد 29، شماره 102 - ( آبان 1395 )
همبستگی هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری و مامایی
ص. 10-1
10.29252/ijn.29.102.1
سبحانه کوچک زاده طالمی
*
،
آسیه نمازی
،
شیوا علیزاده
چکیده
(14470 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3193 دریافت)
ارتباط فشارخون با شاخص توده بدن در سن 30- 18 سالگی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد مهاباد
ص. 21-11
10.29252/ijn.29.102.11
حسن شیخ شرفی
*
،
کمال صالحی
چکیده
(9155 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3129 دریافت)
نقش پیش بینی کننده راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رضایت زناشویی و فرسودگی شغلی پرستاران زن
ص. 31-22
10.29252/ijn.29.102.22
آمنه عیسی زاده
*
چکیده
(10677 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3785 دریافت)
تاثیر برنامه غنی سازی ارتباط بر کاهش تعارضات زناشویی زوجهای هر دو شاغل
ص. 44-32
10.29252/ijn.29.102.32
محبوبه مظهری
،
کیانوش زهراکار
،
محمد شاکرمی
،
رضا داورنیا
*
،
عادل عبدالله زاده
چکیده
(12716 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3001 دریافت)
مقایسه افسردگی و اضطراب مرگ در سالمندان مقیم و غیر مقیم در سرای سالمندان
ص. 54-45
10.29252/ijn.29.102.45
مصطفی زراعتی
*
،
مجتبی حقانی زمیدانی
،
جواد خدادادی سنگده
چکیده
(9654 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3698 دریافت)
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر نارسایی شناختی و پردازش هیجانی پرستاران مضطرب
ص. 65-55
10.29252/ijn.29.102.55
سمانه اسدی
*
،
عباس ابوالقاسمی
،
سجاد بشرپور
چکیده
(7817 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2850 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS